Detalles del avistamiento

Spotter hardinxveld gespot
Avistado en Hardinxveld-Giessendam, Netherlands
Fecha 2011-04-16 18:27

Woow, zeldzame verschijning op NL-kentken! Wat een ding zeg!

Detalles del coche

Velocidad máxima 315 km/h
Aceleración 0-100 km/h 4.60 s
Potencia 500 hp
Par 700 Nm @ 3000 rpm
Peso 1720 kg

Número de comentarios para este anuncio


  1. Profile pic
    SpeedLimit  -  ara 19:20

    Wat wil ik deze graag is spotten,
    zo gaaf en vooral in deze kleur!^O^

    Respuesta

  2. Profile pic
    NETHERLANDS hardinxveld gespot  -  ara 19:35

    Komen volgende week nog veel betere foto`s op;)

    Respuesta

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Exclusieveautofotografie  -  ara 19:56

    Erg jammer van deze velgen wel unieke spot^O^

    Respuesta

  4. Profile pic
    Diederik1997  -  ara 20:34

    @hardinxveld gespot nog beter? nee grapje ik hoop dat de volgende foto's beter zijn want dit is niet heel best:{

    Respuesta

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Chrizzl  -  ara 20:51

    Nieuw lensje?^O^

    Respuesta

  6. Profile pic
    ALBANIA Mister Design  -  ara 21:54

    Gave spot!^O^

    Respuesta

  7. Profile pic
    NETHERLANDS aad  -  ara 23:35

    Op de velgen na dan een echte topspot met een orginele Alpinakleur.^O^

    Respuesta

  8. Profile pic
    NETHERLANDS AnshoB  -  ara 18:16

    No offence maar ik vraag me echt af hoe je in zulke zonnige omstandigheden het nog voor elkaar krijgt onscherpe fotos te maken? :)

    Respuesta

  9. Profile pic
    NETHERLANDS hardinxveld gespot  -  ara 12:51

    Ansho, is een baggerlocatie, erg ingeparkeerd en de ene helft is wel schaduw en de andere weer niet, maarrr de nieuwe foto`s zijn wel echt beter:) Denk dat ik die vanavond upload

    Respuesta

  10. Profile pic
    Diederik1997  -  ara 15:36

    JJ niet te veel smoesjes gaan verzinnen want ik was er ooken voor meer foto's moeten jullie op deze http://www.flickr.com/photos/60803036@N06/ klikken

    Respuesta

  11. Profile pic
    NETHERLANDS hardinxveld gespot  -  ara 15:58

    @Diederik, smoesjes, is toch wel degelijk zo, heb je m`n PM al gezien?

    Respuesta

  12. Profile pic
    NETHERLANDS AnthonyR  -  ara 21:22

    @Diederik, net alsof jou foto's geweldig zijn! Bij jou is altijd alles blauw :)

    @JJ, ik zou toch je lens en camera eens na laten kijken.

    Leuke spot, bekende auto!

    Respuesta

  13. Éso no es ok

Más Alpina B6 avistamientos



Noticias relacionadas