Detalles del avistamiento

Spotter LucasH
Avistado en Zeist, Netherlands
Fecha 2022-11-27 18:06

Naast de Carrera 4 GTS stond ook deze Polestar 1 bij Kasteel Kerckebosch. Ook hier was het een flinke uitdaging om goede foto’s te maken. Was wel erg blij met dit spotje; mijn eerste Polestar 1! -//- Besides the Carrera 4 GTS, this Polestar 1 was also parked at Kerckebosch Castle. It was a real challenge to take decent pictures here too. I was still very happy with this one; my first Polestar 1!

Detalles del coche

Velocidad máxima 250 km/h
Aceleración 0-100 km/h 3.90 s
Potencia 626 hp
Par 1000 Nm @ 0 rpm
Peso 2350 kg

Número de comentarios para este anuncio


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Jurick  -  ara 18:27

    Aardig goed gelukt. Erg donkere hoekjes deed ik nog wel eens bijschijnen met de zaklamp van mijn telefoon.

    Respuesta

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Carkijker  -  ara 19:25

    Heerlijke spot!?

    Respuesta

  3. Profile pic
    NETHERLANDS spots.by.renzo  -  ara 06:50

    Dik!

    Respuesta

  4. Profile pic
    NETHERLANDS autospotter#lenno  -  ara 07:05

    Heerlijk exemplaar!

    Respuesta

  5. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  ara 08:56

    Fantastische spot! Inderdaad verschrikkelijk licht daar, maar goed gelukt.

    Respuesta

  6. Profile pic
    BELGIUM yggdrasil  -  ara 22:00

    Zeer leuk om dit te zien. Speciaal kleurtje alsook. Je hebt je toch aardig in wat bochten gewrongen om zeker een mooi resultaat te leveren!

    Respuesta

  7. Profile pic
    NETHERLANDS LN-Automotive  -  ara 07:09

    Poeh, nog lastiger plekje! Leuk dat je nu je eerste Polestar hebt.

    Respuesta

  8. Profile pic
    NETHERLANDS PatrickC  -  ara 21:36

    Toffe spot man! ?

    Respuesta

  9. Profile pic
    UNITED KINGDOM Carlegends  -  ara 16:39

    Awesome night shots, wish he had these in the UK!

    Respuesta

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Jeroen  -  ara 21:02

    Bijzonder model, toffe nachtfoto's!

    Respuesta

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Jfvspots  -  ara 11:04

    Leuk man! Toffe wagens wel. En een stoer kleurtje erop!?

    Respuesta

  12. Profile pic
    NETHERLANDS thomcarspotter  -  ara 22:48

    Behoorlijk resultaat! Dit zijn echt fraaie auto's ook, erg tof!

    Respuesta

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Michael.  -  ara 12:51

    Dit zijn nog enorm goede foto's geworden! Heel netjes gedaan, leuk dat je er de moeite voor nam.

    Respuesta

  14. Éso no es ok

Más Polestar 1 avistamientos



Noticias relacionadas

Vota ahora por el anuncio del día