Detalles del avistamiento

Spotter Jeroen
Avistado en London, United Kingdom
Fecha 2010-01-08 22:02

De mooiste kleurencombinatie die ik tot nu heb gezien en dat zijn er al behoorlijk wat. Eigenlijk was ik al op weg naar huis toen ik vanuit de bus deze enorm gave Bugatti Veyron 16.4 zag staan bij het Dorchester hotel. Natuurlijk bij de eerste halte de bus verlaten om wat foto's te gaan schieten. Een uur later was het al middernacht en nog steeds erg koud. Enorm indrukwekkende auto, zowel het prijskaartje als het vermogen!

Detalles del coche

Velocidad máxima 407 km/h
Aceleración 0-100 km/h 2.50 s
Potencia 1001 hp
Par 1250 Nm @ 2200 rpm
Peso 1888 kg

Número de comentarios para este anuncio


  1. Profile pic
    NETHERLANDS aad  -  ara 22:06

    Zeker apart, ziet er sportief uit.^O^

    Respuesta

  2. Profile pic
    JYM  -  ara 22:09

    Dikke spot! :bier:

    Respuesta

  3. Profile pic
    NETHERLANDS oost jow..  -  ara 22:10

    egt mooie kleuren

    Respuesta

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Michael.  -  ara 22:10

    Geweldig Jeroen, echt een gave foto, heerlijk!

    Respuesta

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Martijn  -  ara 22:10

    Prachtige foto's Jeroen! De kleurencombo vind ik ook erg netjes.

    Respuesta

  6. Profile pic
    ALBANIA audigek  -  ara 22:15

    Stunning Car^O^

    Respuesta

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Arnoud en Jacco  -  ara 22:16

    Prachtplaten! Stuk voor stuk.:P

    Respuesta

  8. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  ara 22:21

    Prachtige spot^O^

    Respuesta

  9. Profile pic
    WoutJan15  -  ara 22:24

    Verschrikkelijk scherpe en mooie foto's vooral voor midden in de nacht, en heerlijke kleurencombo!^O^

    Respuesta

  10. Profile pic
    AUSTRALIA cel  -  ara 22:25

    Mooie foto's, beter dat er niks omheen stond!

    Respuesta

  11. Profile pic
    NETHERLANDS WaddinxveenGespot  -  ara 22:26

    Valt me wel op dat jij elke keer als je naar Londen gaat een Veyron heb:P Mooieplaten:bier:

    Respuesta

  12. Profile pic
    jespeR!  -  ara 22:30

    Geweldig, en heerlijke foto's!

    Respuesta

  13. Profile pic
    ferrari f355  -  ara 22:32

    en indrukwekkend fotos ook ^O^:bier:

    Respuesta

  14. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  -  ara 22:33

    Huh? Was deze niet al lang dubbel? :P

    Respuesta

  15. Profile pic
    NETHERLANDS R.Arends  -  ara 22:39

    Geweldig! mooi man^O^

    Respuesta

  16. Profile pic
    Lars&Tim  -  ara 22:44

    Super mooie platen man! ^O^ zou je het orgineel van de 1e en de 5e foto naar mij kunnen sturen lars_van_steen@hotmail.com alvast bedankt :bier:

    Respuesta

  17. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  ara 22:44

    Is opnieuw ge upt want was eerst van jaggie & nog iemand. Nu stukken betere fotos ge upt ^O^

    Respuesta

  18. Profile pic
    ALBANIA MullerGJ  -  ara 23:03

    Wederom een hele gave spot Jeroen! Prachtige foto's.

    Respuesta

  19. Profile pic
    BELGIUM Scaglietti  -  ara 23:16

    Enorm goede foto's en prachtige kleuren op deze Veyron ^O^^O^

    Dit is vast en zeker jouw hoogtepunt van je tripje naar Londen is het niet :bier: En terecht ;)

    Respuesta

  20. Profile pic
    NETHERLANDS Hennep  -  ara 23:16

    Prachtig Jaggie, keer op keer weer mooie foto's ^O^. Heb hem trouwens wel eerder voorbij zien komen, maar naar mijn mening ben je één van de spotters die écht goede foto's maakt.

    Respuesta

  21. Profile pic
    ALBANIA PaulvH  -  ara 23:31

    Prachtige foto's!:)

    Respuesta

  22. Profile pic
    IRELAND kurzew  -  ara 23:52

    I think it is 27th in London.

    Respuesta

  23. Profile pic
    NETHERLANDS AnshoB  -  ara 23:56

    Geweldig weer!:D

    Respuesta

  24. Profile pic
    CitroTjerk  -  ara 01:46

    Dit had de SVDD moeten zijn!

    Respuesta

  25. Profile pic
    KrimpenDrummer  -  ara 02:05

    echt een AFGRÍJSELIJKE kleurencombo.
    Wel dikke spot

    Respuesta

  26. Profile pic
    Vanqquish  -  ara 07:54

    8)7

    Respuesta

  27. Profile pic
    NETHERLANDS Waddinxveengespot  -  ara 09:58

    Wat een prachtplaten weer, en een topspot voor jezelf ! ( Leroy ) ^O^^O^

    Respuesta

  28. Profile pic
    PCCB  -  ara 10:29

    Prachtige kleuren, maar bovenal prachtige platen! Mijn complimenten.

    Respuesta

  29. Profile pic
    lucas343  -  ara 10:32

    hoe maak je zulke mooie nachtfoto's??????????????????????????????????????????????????^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^

    Respuesta

  30. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  ara 10:55

    Eerlijk Heerlijk^O^
    lekkere platen Jaggie^O^

    Respuesta

  31. Profile pic
    POLAND Marcie  -  ara 12:00

    Jeroen, je hebt jezelf weer overtroffen! Wat een foto's! Prachtig!

    Respuesta

  32. Profile pic
    Ferdi..  -  ara 12:13

    1,2 en 5 zijn echt prachtig^O^:bier:

    Respuesta

  33. Profile pic
    NETHERLANDS J & M  -  ara 13:06

    Knap werk Jeroen, waarzinnige foto's!! :o

    Respuesta

  34. Profile pic
    LippeSpot  -  ara 13:24

    WOW^O^

    Respuesta

  35. Profile pic
    ThoMaster  -  ara 14:04

    Lekkere foto's! Qua hoeken totaal plaatje vind ik de eerste twee het best gelukt!^O^

    Respuesta

  36. Profile pic
    NETHERLANDS KJ.  -  ara 14:49

    erg mooie platen en wat een gave kleuren combinatie!:D

    Respuesta

  37. Profile pic
    dmb  -  ara 15:33

    GEWELDIGE FOTOS ! PRACHTSPOT
    VOORAL DIE Z/W FOTO ZEER FRAAI

    Respuesta

  38. Profile pic
    BELGIUM pursang  -  ara 18:40

    topper, complimenten voor de foto's!:bier:

    Respuesta

  39. Profile pic
    NETHERLANDS Tom en Thijs  -  ara 21:54

    Dubbel...

    Respuesta

  40. Profile pic
    UKRAINE England  -  ara 22:20

    Jaggie why the site does not open jeroenolthof.nl?

    Respuesta

  41. Profile pic
    NETHERLANDS jaggie  -  ara 22:34

    Bedankt voor de reacties!:)

    @ Tom en Thijs: niet dubbel hoor...........

    @ England: I'm still working on it but it's been under construction for a while now.

    Respuesta

  42. Profile pic
    NETHERLANDS Cas  -  ara 09:15

    Super mooie foto's! ^O^ Mooi nummerbord ook. Misschien de auto van Johan Derksen? :+

    Respuesta

  43. Profile pic
    Robiin!&Yellaby  -  ara 12:19

    Super ! ^O^
    Goed gedaan :bier:

    Respuesta

  44. Profile pic
    Rao44  -  ara 15:44

    Super pics ^O^

    Respuesta

  45. Profile pic
    WFR22  -  ara 16:15

    Uiteraard voor het Dorchester!
    Topspot, echt prachitg :bier:

    Respuesta

  46. Profile pic
    NETHERLANDS Tuning-Freak  -  ara 17:35

    Nice Work! ^O^

    Respuesta

  47. Profile pic
    NETHERLANDS Sandros  -  ara 21:11

    Aardige plaatjes :D Toen wij hem zagen rijden op Sloane zat er iemand met een grote tulband op achter het stuur!

    Respuesta

  48. Profile pic
    BELGIUM Joeri  -  ara 23:06

    Normaal staat die parkeerplaats daar vol. Nu alleen deze Veyron. En wat voor dan nog. Geweldige foto's ook ^O^

    Respuesta

  49. Profile pic
    NETHERLANDS jaggie  -  ara 00:07

    Er stond nog een M3 E92 en matzwarte LP640 met roze interieur maar die zijn niet te zien op de foto.:P

    @ rest: thanks voor de complimenten!^O^:bier:

    Respuesta

  50. Profile pic
    ITALY mauro  -  ara 22:31

    geweldig^O^

    Respuesta

  51. Profile pic
    Wassenaar Crew  -  ara 15:17

    Misschien is dit al wel zn 6e bugatti?8)7
    leid ik af van de VI op de nummerplaat
    wel topplaatjes!^O^

    Respuesta

  52. Profile pic
    NETHERLANDS DragonDriver  -  ara 08:04

    kan je misschien foto 3 mailen naar gerjon.sch@solcon.nl?

    Respuesta

  53. Profile pic
    NETHERLANDS Jaggie  -  ara 11:24

    Met welke reden?:)

    Respuesta

  54. Profile pic
    ScherpSchutter  -  ara 23:05

    ...statief...

    Respuesta

  55. Profile pic
    NETHERLANDS DragonDriver  -  ara 13:25

    @jaggie, omdat ik die mooi vind.

    Respuesta

  56. Profile pic
    NETHERLANDS Jaggie  -  ara 22:05

    Okee, prints zijn te koop via Red Bubble. :)

    Respuesta

  57. Profile pic
    NETHERLANDS Tijs  -  ara 21:44

    Echt prachtig^O^

    Respuesta

  58. Profile pic
    ALBANIA Audikillingyou  -  ara 22:42

    nice ding en mooie foto's

    Respuesta

  59. Éso no es ok

Más Bugatti Veyron 16.4 avistamientos



Noticias relacionadas