Detalles del avistamiento

Spotter FilipK
Avistado en Poznań, Poland
Fecha 2021-01-20 18:57

Combo

Detalles del coche

Velocidad máxima 325 KM/H
Aceleración 0-100 KM/H 3.00 s
Potencia 605 HP
Par 540 Nm @ 6000 rpm
Peso 1395 KG

Número de comentarios para este anuncio


  1. Profile pic
    NETHERLANDS tk97  -  ara 19:01

    Great combo and spot

  2. Profile pic
    POLAND FilipK  -  ara 19:10

    @tk97 Thx! :)

  3. Profile pic
    NETHERLANDS hardstyler  -  ara 19:12

    Incredilbe combo!

  4. Profile pic
    POLAND FilipK  -  ara 19:18

    @hardstyler yeah, it really is, good old times, shame it already got reported for no reason lol

  5. Profile pic
    PogaPhotography  -  ara 20:04

    @FilipK olgierdzik zgłasza bo liczy na spot dnia XD

  6. Profile pic
    POLAND Olgierd K  -  ara 20:19

    @PogaPhotography aa nie sory ty juz nie jestes poga jestes król ironi i hejtu XD to nie ja zgłaszam :) wrzucilem tylko 992 bo mi zalegało tak jak Urus wczoraj :)))))

  7. Profile pic
    POLAND Olgierd K  -  ara 08:24

    Awesome spot!

  8. Profile pic
    POLAND HAWK  -  ara 00:03

    @Olgierd K to dlaczego Urus teraz zniknął? To nie jest bezkarne, ostrzegam. Mnie za takie zagrywki (usuwanie spotów, które nie wygrały) admini obciążyli specjalną karą skrojoną tylko dla mnie. Tak, oni robią takie rzeczy. Zrób tak jeszcze kilka/kilkanaście razy, a też się przekonasz

  9. Profile pic
    POLAND FilipK  -  ara 17:49

    @HAWK ale tak to nawet nie pisz bo zaraz będzie że hejtujesz i różne inne takie xD

  10. Profile pic
    POLAND HAWK  -  ara 12:45

    @FilipK Tylko pytanie kogo hejtuję - jego, czy adminów xD W sumie można by jedno i drugie. →Pisać, że się coś wrzuciło 18:58 "bo zalega", a po chwili usunąć ten spot, kiedy nie wygrał← versus →wlepiać spotterom indywidualne kary polegające na ograniczeniu podstawowej funkcjonalności strony tylko dla nich mimo że nie złamali regulaminu, tylko prezentowali podejście, którego admini po prostu nie lubią (czyli karać coś, co nie jest wykroczeniem, tylko się nie podoba). Kto wygrywa ten konkurs śmieszności?

  11. Profile pic
    POLAND FilipK  -  ara 17:56

    @HAWK oczywiście że jego, napisałbym Ci coś, ale jak już to nie tutaj XD

  12. Éso no es ok

Más Ferrari 458 Speciale avistamientos



Noticias relacionadas

Vota ahora por el anuncio del día